روگا

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است.

شیر فاسد

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۱۵ ب.ظ
نویسنده : سارا -!

- نیاز به یه کپی از خودم دارم که بشینه پروژه کارشناسیمو انجام بده چون الان دوتا دو هفته گذشته از وقتی که استاد تعیین کرده بود تا یه گزارش بنویسم و دریغ از یه مقاله خوندن حتی. بگو یه خط اصلا. جواب منفیه در هر صورت.

- هر شنبه و دوشنبه بعد از کلاس فرانسه، رو ابرها بالا و پایین می‌پرم و مجددا از خودم می‌پرسم چرا مهندسی خوندی زن مومنه؟ چرا ارشد رو هم مهندسی می‌خوای بخونی زن مومنه‌تر؟ و قص علی هذا.

- شما هدفاتونو می‌نویسید می‌ذارید جلو چشمتون؟ من یه کاغذ دارم روش نوشتم مضراب چپ رو باز کن و محکم بزن، گذاشتمش جلو چشمم. اشک استادم رو درآوردم از این بابت!

- روابط اگرچه از نظر بنده تاریخ انقضا دارن ولی شیر بدون مواد نگهدارنده نیستیم که انقد زود تاریخمون بگذره و از ترس مسموم شدن سمتون هم نیاید بابا جان. مگه نمیدونید شکلاتیم و شیرینی؟ نهایتا یکم از مزه‌ی اوج‌مون فاصله می‌گیریم. ما رو دور نندازید.

- این دانشمندا اگه راست میگن چرا واکسن کرونا نیومده هنوز؟ بابا یه واکسن تولید کنید که عوارض جانبی‌ش مرگ بدون درد و خونریزی باشه و یکم با سرعت بالاتر جمعیت جهان رو کم کنه. اگر امکانش هست در خواست دارم از این واکسن‌ها به مردم شریف و غیور پاستا و کروسان خور ایتالیا و فرانسه نزنید و اجازه بدید برای ما بمونه این دو کشور:)

- شما بگین. په خبر؟