روگا

روزهایی که نبودم، چه شد؟ قسمت سوم

شنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۰، ۰۷:۲۸ ب.ظ
نویسنده : سارا -!

- مهاجرت رو به وقتی دیگر موکول کردم. چون خسته بودم و آدم خسته توانایی شروع یک مرحله‌ی گنده و جدید رو نداره. دقیقا یک هفته بعد از آزمون GRE تصمیم گرفتم مهاجرت رو خط بزنم و لااقل یک سال یا تا بعد از ارشد، یک زندگی آروم‌تر از این نظر داشته باشم. اگرچه هنوزم هدف اصلیم مهاجرته ولی خب واقعا خسته بودم. می‌فهمین چی میگم؟

 

- خب همونطور که از بخش قبلی مشخصه، در حال خواندن مقطع ارشد هستم و امیدوارم خوب پیش بره همه چیز. کمی باید جدی‌تر بگیرم . بهتر برنامه ریزی کنم و امیدوارم بتونم به انچه که می‌خوام برسم.

 

- قید کار تمام وقت یا پاره وقت مرتبط با رشته‌م رو زدم چون طبق مشورتی که کردم، اگه بخوام خوب درس بخونم، کار تداخل خواهد داشت. پس هنوزم به نویسندگی از نوع بازاریابی محتوایی، ادامه می‌دم و حس می‌کنم اخیرا مقادیری رشد کردم و یه کم بهتر شدم. یعنی می‌خوام بگم مسیر روشن‌تره و بهتر میفهمم در حال چه کاری هستم. دوست دارم مسیر به سمت استراتژیست محتوا شدن پیش ببرم ولی خب وقت زیادی لازمه تا یاد بگیرم.

 

- این روزها به طور بیرونی و غیرشخصی خوب نیست اما شخصا خودم حال بهتری دارم و با خودم بهتر رفتار می‌کنم و آرامش بیشتری دارم. خیلی برام مهم نیست بقیه در حال چه کاری هستن و دارن به کجا می‌رسن. به طور مثال امروز در حذف و اضافه، بدون اینکه فکر کنم خب حالا بچه‌ها از من جلو می‌زنن و این حرفا،‌ حذف کردم چون برای من، تکرار می‌کنم برای من سنگنین بود و کیفیت خیلی چیزها رو تحت تاثیر قرار می‌داد. پس حذف کردم:))) به هر حال من تمام زندگیم درس نیست و دانشجوی کارشناسی نیستم که ناآگاه باشم و میدونم چه خبره.

در نگاه اول از عنوان این سری از پست‌ها این‌طور برمی‌آد که نویسنده داره شرح یه مدتی که نبوده رو در چند قسمت می‌نویسه. ولی خب در حقیقت این زمانِ طولانیِ نبودن بینِ خودِ هر دو پست‌ه. و این جالب‌ه!

+ ایشالا که در زمان و مکان، هم به‌صورت لوکال و هم به‌صورت گلوبال، همه‌چی خوب و رضایت‌بخش پیش بره!

:))))
+ ممنونم و همچنین برای شما

به به به به

چه مسیری

یک سری میانبر درآمد زایی از طریق اموزش هم میتونی کم کم از این مسیر بسازی اگر دلت بخواد

خیلی هم سخت و وقت گیر نیست واقعیتش

چیزی برای آموزش بلد نیستم و اینکه چه پلتفرمی؟

اینستاگرام

ایسمینار

 

جمله "چیزی برای آموزش بلد نیستم" تنها جمله اشتباه توی متنته 

چیزی برای آموزش بلد نیستی؟

 

روت میشه این رو به سارا 4 سال پیش بگی؟

خیلی ها الان سارا 4 سال پیشن

 

این تجربه رو ندارن

این راه رو نرفتن

این نکات رو بلد نیستن

همین هایی که فکر میکنی بدیهیات هستن

نمیدونم واقعا که چه چیزایی بلدم. باید یک دور مرور کنم و دسته بندی کنم تا ببینم چی ازش درمیاد.
مرسی بابت پیشنهادت. متمرکزتر بهش فکر می‌کنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی